Welkom bij onze supportdesk

Meest gestelde vragen

  1. Internationale zendingen, buiten de Europese Unie, kunnen onderworpen zijn aan invoerbelastingen, rechten en douanekosten. Deze worden geheven zodra uw pakket het land van bestemming bereikt en vallen onder de verantwoordelijkheid van de ontvanger.

  2. Ja, Jim Jon levert wereldwijd. De bezorgkosten variëren per land. Op onze site kunt u de verzendkosten terugvinden, mocht uw land er niet tussen staan neem dan contact met ons op via e-mail info@jimjon.nl en dan zullen wij een overzicht toesturen van de verzendkosten voor het betreffende land.

  3. De meeste producten zijn op voorraad en we streven ernaar deze zo snel mogelijk naar u op te sturen. Mocht er een product niet op voorraad zijn, of een langere levertijd hebben, dan informeren wij u daar zo spoedig mogelijk over.

    Nadat de betaling bij ons binnen is worden de producten binnen 4 tot 7 werkdagen verzonden. Bij leveringen buiten de Benelux zullen wij u op de hoogte houden over de verzenddatum.


  4. Na inloggen kunt u de prijzen per product zien. De aangegeven prijzen zijn stuks prijzen.

  5. Nee, wel hanteert Jim Jon een minimale afname per artikel variërend van 6-12-18-24 stuks. Dit kunt u zien per artikel nadat u ingelogd bent.

  6. Jim Jon levert uitsluitend B2B, iedereen die een BTW of KVK nummer heeft en een branche gerelateerd bedrijf heeft kan bij ons klant worden. Na registratie ontvangt u van ons een inlogcode waarmee u kunt inloggen op onze site.

Laatste gestelde vragen

Er zijn geen recente laatste gestelde vragen gevonden.